BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 30, 2010

Suprise lagi ???

Rasa macam seronok betul hari nie .. ye la tanpa sebarang alasan b hadiahkan wallet baru untuk aku . wallet yang dah lama aku idamkan tapi tak leh nak beli lagik sebab asyik lari budget jek..

Pagi itu seperti pagi jumaat yang biasa ., B akan kuar awal tuk keje sementara aku n adam masih berpeluk berbungkus selimut. Tetiba jek B datang n kiss aku. Bila aku tanya " Kenapa ? ada wat salah ek ? " B cakap " xde apa pun , saja jek nak bagi morning kiss "... aku memang dah mula cuak dah ye la tetiba jek nak jadi  romantik semacam jek ... Then aku mula la nak syak bukan bukan. maklumla semalam B g Alor Star untuk menghadiri satu taklimat. lagipun aku berharap yang dier belikan sesuatu untuk aku. ye la sebelum ni B selalu kata dia tak leh nak buat suprise kat aku sebab dia jarang kuar tanpa aku , thats y la setiap barang yang dia beli mesti aku yang pilih sendiri ... tapi  yang geramnye dari semalam aku tunggu xde apa apa pun... Memang sah dia xbeli apa apa pun tuk aku ...  Yang lucunya aku bleh plak bagitau B " Sayang ingat abang beli sesuatu tuk sayang ... " then B buat muka pelik n tanya aku lik " Sayang ada pesan apa apa ke kat abang semalam " ?? eeeeii memang geram tau... Then dengan muka yang biru selamba jek aku cakap " kot kot la abang ingat nak beli apa apa kat sayang , kalau xbeli xpela .. "

B dengan muka tak bersalah terus bangun n sesiap kuar g keje.. Tetiba aku dengar B panggil dari luar. " Sayang , ada duit kecik tak ? Pinjamkan abang RM10 abang nak beli paper jap lagi xde duit kecik ... " Aku pun apalagi bingkas bangun dari katil cari wallet dalam beg tangan yang aku tinggal kat meja kopi kat luar ( aku memang camni selalu jek tinggal wallet merata rata , thats y selalu kena marah jek dengan B ) . Bila aku seluk jek beg tangan terperanjat aku bila tengok ada wallet lain dalam tue . Dengan panik aku terus je bukak wallet tue , ye la manalah tahu kot kot wallet orang lain termasuk dalam handbag aku. Bila aku bukak wallet tue aku terus je tersenyum sebab aku tengok sume barang dalam tue memang kepunyaan aku ...

Tak lama selepas tue B msg tanya cantik tak wallet tue ?? memang cantik pun. Yang paling bestnye sebab wallet tue memang wallet yang dah lama aku kenan dan paling penting wallet tue datang dari orang yang paling aku sayang.. Bestnya dalam tahun nie dah 2x aku dapat suprise dari B. Bulan 3 ari tue dapat perfume n now dapat wallet plak ... Thanks B coz belikan wallet baru tuk sayang. Sayang akan ingat segala yang abang lakukan tuk sayang sampai bila bila pun ... Harapan sayang semoga apa yang berlaku dapat memadam segala kesilapan kita yang lalu . Insyaallah....                                                                                                                    

0 comments: